Asystent/asystentka biura
Obecnie trwa rekrutacja na stanowisko asystenta/asystentki biura. Szukamy osoby, która będzie wsparciem dla całego Zespołu w organizacji pracy biura.
Liczymy na osobę uporządkowaną, dokładną i z poczuciem odpowiedzialności za swoje działania. Zależy nam, aby nasz ‘office assistant’ był osobą, która z naturalną łatwością zapanuje nad organizacyjną i administracyjną stroną naszych działań.
Jeśli uważasz, że to stanowisko jest właśnie dla Ciebie, spełniasz poniższe wymagania i chcesz dołączyć do naszego zespołu – wyślij swoje zgłoszenie.
Jak poznać, czy to właśnie Ciebie szukamy:
- masz min. 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku,
- jesteś osobą dokładną, skrupulatną z poczuciem odpowiedzialności za swoje działania,
- charakteryzujesz się dużą samodzielnością,
- potrafisz swobodnie i efektywnie korzystać z aplikacji pakietu Microsoft Office,
- potrafisz działać systematycznie i proaktywnie,
- posługujesz się biegle językiem angielskim w mowie i piśmie,
- jesteś osobą otwartą na nowe wyzwania i chętną do uczenia się nowych rzeczy, a jednocześnie powtarzalne czynności bardziej cię odprężają niż drażnią.
Dodatkowe atuty, które nie są wymagane, ale zagrają mocno na Twoją korzyść:
- masz wykształcenie kierunkowe związane z administracją lub zarządzaniem (lub jesteś w trakcie studiów),
- posiadasz prawo jazdy i doświadczenie w prowadzeniu samochodu,
- znasz specyfikę branży w której działamy,
- masz doświadczenie pracy z dokumentacją projektową i/lub z zakresu ochrony środowiska,
- masz lekkie pióro.
- posiadasz umiejętności z zakresu oprogramowania CAD/GIS.
Jaka będzie Twoja odpowiedzialność?
- zapewnienie sprawnego funkcjonowania biura (w tym zaopatrzenie),
- obsługa korespondencji,
- koordynacja procesu obiegu dokumentów oraz ich archiwizacja,
- porządkowanie i prowadzenie różnego rodzaju rejestrów i ewidencji,
- organizacja podróży służbowych,
- organizacja i obsługa spotkań,
- współpraca z biurem księgowym (kompletowanie i przesyłanie dokumentów),
- wsparcie Zarządu (m.in. wyszukiwanie informacji, przygotowywanie zestawień, analiz, raportów).
- w miarę możliwości wsparcie zespołu w przygotowywaniu opracowań projektowych.
Oferujemy pracę w pełnym wymiarze godzin lub mniejszym (min. 3/5 etatu). Praca stacjonarna w przyjaznej „domowej” atmosferze, w kameralnym biurze zlokalizowanym na warszawskim Żoliborzu (300m od stacji metra).
Jeśli chcesz do nas dołączyć i myślisz, że to właśnie Ciebie szukamy prześlij nam swoje CV na adres: rekrutacja@lenst.pl. Wpisz w CV lub w treści maila informacje o sobie, które przekonają nas, że to właśnie Ty jesteś osobą której chcemy powierzyć wyżej wskazane zadania.
Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych w rekrutacji
*zastrzegamy sobie kontakt z wybranymi kandydatami
Specjalista ds. ochrony środowiska
Obecnie trwa rekrutacja na stanowisko specjalisty ds. ochrony środowiska. Szukamy doświadczonej i ambitnej osoby, która będzie odpowiedzialna za samodzielne prowadzenie projektów lub ich wybranych części.
Liczymy na osobę z inicjatywą i dobrą organizacją pracy, kreatywną, otwartą na ciągłe pogłębianie swojej wiedzy i doskonalenie umiejętności. Dodatkowym atutem będzie doświadczenie w zakresie realizacji projektów infrastrukturalnych.
Jeśli uważasz, że to stanowisko jest właśnie dla Ciebie, spełniasz poniższe wymagania i chcesz dołączyć do naszego zespołu – wyślij swoje zgłoszenie.
Jak poznać, czy to właśnie Ciebie szukamy:
- posiadasz wykształcenie w kierunku związanym z ochroną środowiska,
- masz minimum 5 lat doświadczenia w kompleksowym opracowywaniu dokumentacji z zakresu ochrony środowiska (np. kart informacyjnych przedsięwzięć, raportów o oddziaływaniu na środowisko),
- jesteś osobą samodzielną i nie boisz się podejmowania decyzji,
- sprawnie zarządzasz procesem powstawania dokumentacji, również w zakresie delegowania zadań do innych członków zespołu,
- zapanujesz nad kilkoma różnorodnymi, prowadzonymi jednocześnie projektami,
- bardziej cenisz indywidualne podejście do pracownika i pracę w kameralnej atmosferze niż pracę w dużych organizacjach i urzędach,
- lubisz ciągłe wyzwania,
- lubisz poszukiwania nowych rozwiązań nawet jeśli nie są one konwencjonalne,
- lubisz dzielić się swoją wiedzą z innymi,
- potrafisz swobodnie i efektywnie korzystać z aplikacji pakietu Microsoft Office.
Dodatkowe atuty, które nie są wymagane, ale zagrają mocno na Twoją korzyść:
- masz doświadczenie w pracy przy dużych inwestycjach infrastrukturalnych,
- masz doświadczenie w pracy z oprogramowaniem GIS i CAD,
- masz doświadczenie w zarządzaniu multidyscyplinarnym zespołem,
- posiadasz prawo jazdy i doświadczenie w prowadzeniu samochodu,
- masz gotowość do wyjazdów terenowych (w tym kilkudniowych),
- posiadasz zdolność do szybkiego wdrażania się w nowe zagadnienia techniczne i branżowe.
Jaka będzie Twoja odpowiedzialność?
- opracowywanie i redagowanie dokumentacji z zakresu ochrony środowiska,
- koordynacja pracy zespołu dedykowanego do projektu,
- koordynacja pracy i nadzór nad podwykonawcami,
- udział w radach technicznych projektu oraz w spotkaniach z Klientem,
- reprezentowanie firmy przed Klientami oraz organami administracji publicznej,
- analiza dokumentacji projektowej i środowiskowej,
- udział w przygotowywaniu ofert,
- wsparcie zespołu w bieżących zadaniach.
Oferujemy pełną wyzwań pracę pozwalającą na zdobycie nowej wiedzy i doświadczenia. Co do formy zatrudnienia jesteśmy elastyczni. Może być umowa o pracę w pełnym wymiarze godzin (pełen etat) lub umowa B2B. Praca stacjonarna w kameralnym biurze zlokalizowanym na warszawskim Żoliborzu (300m od stacji metra) z opcją częściowej pracy zdalnej.
Jeśli chcesz do nas dołączyć i wiesz, że to właśnie Ciebie szukamy prześlij nam swoje CV z wykazem realizowanych projektów na adres: rekrutacja@lenst.pl
Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych w rekrutacji
*zastrzegamy sobie kontakt z wybranymi kandydatami
Jeśli nie prowadzimy obecnie rekrutacji na interesujące Cię stanowisko, a rozważasz współpracę z nami, napisz do nas: rekrutacja@lenst.pl
Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych w rekrutacji